Follow theBlackXmas on Twitter RSS

Posts Tagged ‘Hot Bitches’

welcome back to the world of Bx and Perple J…i have been informed by the Master J that we will in fact be revamping this site to bring u wonderful people more of what u want…an honest, objective and usually fucking hilarious view on whats going on in the world…addressing social injustices, quandering social thought, and tell people to harden the fuck up when necessary… so ya…keep on reading and writing people…if a tree falls in the forest…you know…it might hit a monkey….

so anyway…if i have neglected u my druuugies i do apologize…i’ve been on a steady dose of booze, march madness, strippers and mlb 09 the show for ps3…

it hasen’t been pretty… but it has been entertaining….

an intersting story passed my desk from many many moons ago (that reference was just for u my native american friends ;) haha)…..

buddy hooks up with this pin cushion back in highschool…chick just gets hammered on by a bunch of guys all the time right…can’t fit it in her…so here’s the great part…like 6 years later he grabs her at the bar..and she’s nice and borred out by now…slides right in….what a slut eh? haha..funny thing is…this is more usual than most of us guys would care to believe….what ever happened to the old days..when chicks just shat out kids and cooked dinner…damn the economy and 2 job families….thats also why alot of kids get preggers these days…its a big circle of shit..hahaha…but i’m not one to complain..so u never heard it from me ;)

anyway….new site is coming soon….or i’m gonna fucking lose it… i can’t help but put up a pic i found of this chick online…. she’s hot as shit right? but don’t be fooled..she has razorblades in her pussy..i think…

here i come to save the day,

Bx

24 Mar 2009

is everybody in? the show is about to..begin…

Author: blackXmas | Filed under: ps3, Sports

Bx, ur old friend..is back again..bask in my reflective glory…i have a few new insights into this terrible, twisted, man hating, pro estrogen world we live in..and how we can make it a better place…

#1 fantasia parties…
WHAT THE FUCK…SERIOUSLY… women get together in “parties” and buy dildos and the like… even married women? seriously..u wanna get off..u get a man..i mean sure..buy one to stick in ur ass when ur getting nailed by a guy..but seriously..thats just retarded..is there anything women won’t spend money on…i mean..sex is something virtually any woman can get at any time..so unless ur a serious nympho or u got a hole the size of the grand canyon and need a “mr. fister” u should be ok with a normal male cock.

#2 ….. the super bowl…
it never fails…drama, drama, drama…..now if the lions can make a comeback and win a game? lol ya…they suck worse than the maple leafs..who suck really bad at hockey if anyone didn’t know…

#3…… why so many kids?
why do women feel compelled to have a bastard child even if it was the consequence of a 1 night stand..i cannot comprehend..for the life of me…why u would want to burden ur life forever and decrease the likelyhood that ur kid will grow up well adjusted and a positive addition to society to just follow ur bullshit religious beliefs and not have an abortion????? crazyness i tell ya..

i think everyone needs to listen to this guy..and harden the fuck up…

Bx.

4 Feb 2009

hide-dy ho motherfuckers…..

Author: blackXmas | Filed under: Advice, Pop Culture, Sports

my hands were all bloody…from punchin’ on the concrete…god damn homie..my minds’ playin’ tricks on me….

Now if u can imagine some black dwarf raps that on an album by The Ghetto Boys…

its called “My mind’s playin’ tricks on me” but me and the perp-atrator call it “Dark As Fuck” its possibly the best line a nigga ever wrote..or done wrote…to use the parlance of our times….dude…

anyway..keep the pics coming to opulantcanine@hotmail.com ladies..this bitch is hot right n’eare (here in cartman-speak)…

hot-ho-2.jpg

hot-ho.jpg

NOW THAT’S A TIGHT ASS….

Have a very Black X-mas…

20 Dec 2007

It Was DARK AS FUCK On The STREETZ….

Author: blackXmas | Filed under: Random Shit